©

Beköszönés meg ilyenek


2018. január 21., vasárnap - 3:12; Mia;
0 komment

Mi ez a hely?

Szóval pontosan január 21.-e van, azaz egy újabb normális nap, én pedig éppen sorozatot nézek és új blogot készítek. Azt hiszem, nincs is jobb alkalom erre! Egyébként pedig azért jöttem most ide, hogy valamiféle első bejegyzést írjak, mert úgy gondolom, hogy ha már sikerült nagy nehezen megalkotnom az álomkuckóm, illene írnom is kicsit a miértekről... A miértekről, amik lényegében nincsenek is. Azért vagyok én most itt, mert unatkoztam, és amúgy is, egyszer úgyis mindent ki kell próbálni. Mostanában rákaptam blogok olvasgatásaira, aztán már annyi gondolat gyűlt össze a fejemben, hogy muszáj volt létrehoznom nekem is egyet.

https://i.pinimg.com/564x/40/da/4e/40da4e4d7413c257b5df03f7b3089325.jpg Ki vagyok én?

  Mia vagyok, gimnazista, lány, barna haj, barna szem, 170 cm, szemüveges, fangirl, álmodozó, természetfüggő, szétszórt, izgulós, boldog. Bővebben az "About The Girl" menüpont alatt olvashatsz rólam!

Mi lesz itt?

♡ mivel nagyon szeretek másokat és egyben magamat is ösztönözni, inspirációs és motivációs bejegyzések
♡ saját tapasztalatokon alapuló apró tippek
♡ őszinte vélemények, kritikák
személyes bejegyzések erről-arról


Mia💫


ELŐRE