©

Közeleg a szerelem


2018. január 25., csütörtök - 22:46; Mia;
0 komment
Bár még csak Január vége van, a levegőben érezhető már a valentin nap előjele. Na meg a facebookon. Tegyük hozzá, hogy nem akarok negatívoskodni, csupán elmondom a véleményem. Mint mindig, most is forever alone-ban fogom nyomni ezt a napot, és csak a vicc kedvéért, keresek majd valami fekete cuccot. 🙂
https://i.pinimg.com/564x/21/2c/08/212c08f89b10d9ebef8689909208eb9b.jpg
Anyway, néhány párkapcsolatban lévő osztálytársam már elrebegte kívánságait ezzel a nappal kapcsolatban, meg a többiek ki is faggatták egymást az ajándékok terén. Én csak a mosolygáshoz asszisztáltam.😋

Sajnos a ez az "ünnep" nem csak a magánéletemet érinti, hanem a DÖK-öt is tekintve, hogy én már csak ilyen jó kislány vagyok és jelentkeztem. Kezdők hibája tudom.😅 Így a február teljes egészében erről fog szólni. Díszítések, előadások, és egyéb ilyen jó dolgok. Amúgy erről az egész dologról, a tipikus amerikai filmek jutnak eszembe, amikor a csajnak tetszik a pasi, az nem figyel rá, de végül valahogy összejönnek, és tiszta romantika az egész. (Csak én nem szeretem az ilyen fajta  könyveket? Mármint, annyira kiszámíthatóak)
Sokan álmodoznak róla, hogy a kiválasztott hímnemű egyed / nőnemű, (attól függ, hogy ki vagy, kedves olvasó) a lehető legromantikusabb énét feltárva olyan ajándékot adjon nekik ami örök szerelemre utal. Kérlek ne légy felháborodva, ha ebbe a táborba tartozol, néha még velem is megesik. 😌 Nincs semmi baj ezzel, de mértékkel, ne menjünk át őrült rajongóvá. És guys, mindjárt itt van a szerelem ünnepe, hódítsátok meg magatoknak a szerencsés egyedet! 💘
A végére pedig, egy zene, melyet muszáj meghallgatni!
Katt ide!

Mia 💫

Címkék: ,


VISSZA ELŐRE